Főoldal

  • Koordináció fejlesztő Ovis torna

    Koordináció fejlesztő Ovis torna

    Szórakoztató kikapcsolódás a gyerekeknek sok-sok sikerélménnyel!

    Ovis tornán, játékos gyakorlatokkal gyakoroljuk az egyensúlyi és koordinációs helyzeteket, ezzel fejlesztve a kicsik képességeit

  • Aycm elfogadóhely

    Aycm elfogadóhely

    All You Can Move SportPass

    Mozgásközpontunk AYCM elfogadóhely

  • Stabilizáló gerinctorna

    Stabilizáló gerinctorna

    Visszatérő nyak-, hát-, derékfájdalmak esetén

    ajánljuk mindenkinek aki hosszú ülőmunkát, illetve stresszes szellemi munkát végez

  • Senior torna

    Senior torna

    Csoprtos torna 55 év felett

    Ajánljuk ezt a hangulatos órát minden aktív nyugdíjas hölgynek és úrnak, akinek fontos az egészsége megőrzése!


Itt találsz meg Minket!

Munkatársaink

Partnereink

partners-eleteromozgaskozpont 14089560_1193167244081933_248953110_n

Kövess minket a Facebookon!

Senior torna

Az aktív életmód megőrzése érdekében 55 év felett is nagyon fontos a rendszeres testmozgás. Gyógytornával megőrizhetjük az ízületek és izmok rugalmasságát. Csökkenthetőek a mozgásszervi panaszok ízületi fájdalmak. Számtalan belgyógyászati problémára is pozitív hatással van, pl.: osteoporosis, magas vérnyomás, II. típusú diabétesz.

Megoldást nyújthat a gyógytorna, ha sportos életvitelt folytat és lételeme a mozgás, de akkor is bekapcsolódhat, ha eddig nem találta meg a megfelelő mozgásformát. Edzettségi szinttől függetlenül belefoghat bárki, mivel biztonságos, ízületeket kímélő módon fokozzuk a kondíciót, növeljük az energiaszintet. A torna elemei könnyen kivitelezhetőek, minden ízületet kellemesen átmozgatnak. Alapos bemelegítés után, változatos gyakorlatokkal erősítjük a törzs izmait. Ajánljuk ezt a hangulatos órát minden aktív nyugdíjas hölgynek és úrnak, akinek fontos az egészsége megőrzése.

senior2

Funkcionális válltorna

A vállöv és vállizület bántalma az egyik leggyakrabban érintett terület az emberi szervezetben. Azt hiszem nem kell hangsúlyozni, mennyire fontos a mindennapi tevékenységek során a vállak és karok fájdalmatlan és teljes funkciója. A vállöv különböző ízületei szoros összefüggésben alkotnak egy egységet, melynek mozgásterjedelme igen tág keretek között működik.

Ezt a szabad mozgáspályát sok lágyrész, izmok összetett munkája teszi lehetővé, éppen ezért annyira sérülékeny. Sérülés esetén a gyógyulás elhúzódhat és maradandó lehet megfelelő célirányos kezelés nélkül. Sérülés és nagyobb fizikai behatás nélkül is gyakran alakul ki ízületen belül passzív mozgásbeszűkülés, mely szintén állandósulhat és rosszabbodhat idővel.

Cél:

  • Funkcionális válltornával hosszútávon megőrizhetjük az izomegyensúlyt és az eredeti mozgástartományt.
  • Traumás eseményt követően és elhúzódó gyógyulások esetén pedig célunk az eredeti funkció visszaállítása.
  • Mivel a vállöv szoros kapcsolatban áll a törzs izmaival, elengedhetetlen a felső háti szakasz erősítése, mellyel a tartást is látványosan és jelentősen javíthatjuk.

 

Akiknek ajánljuk:

  • Régóta tartó mozgásbeszűkülés esetén
  • Ha szép formás karok és vállak elérése a cél
  • Jelentős izomerő eltérés a két felső végtag között
  • Instabilitásra hajlamos vállízületek esetén

senior1

Alsóvégtag torna

shutterstock_59660488-860x300A medenceöv ízületei valamint a csípő- térd- boka ízületek hatalmas terhelésnek vannak kitéve nap mint nap. Teherviselés mellett nagyon fontos funkciójuk, hogy megfelelő alapot biztosítsanak a gerincoszlopnak és a járás harmonikus dinamizmusát biztosítsák. Egy fájdalmas ízülethez sok egyéb panasz is társulhat, amely közvetett módon hat a környező ízületekre, testtartásra, járásra.

Ezeket a terhelésnek kitett ízületeket megfelelő izomerővel tudjuk kontrolálni, ezért ennek elérése elsődleges feladatunk. Már meglévő sérüléseknél pedig helyre kell állítanunk az izomegyensúlyt és ellensúlyozni az esetleg kieső stabilizáló képletek hiányát. Nagyon fontos tudatosan beépíteni mindennapjainkba az ízületvédelem szabályait is, ezzel megelőzve a későbbi sérülések esélyét. Nem utolsó sorban a foglalkozások fontos eleme a nyújtás, amely lehetővé teszi, hogy az ízületeink mozgásterjedelmét teljesen kihasználjuk és a megrövidült izmok, szalagok visszanyerjék rugalmasságukat.

Cél:

  • funkcionális alsóvégtag tornával hosszútávon megőrizhetjük az izomegyensúlyt és az eredeti mozgástartományt.
  • traumás eseményt követően és elhúzódó gyógyulások esetén pedig célunk az eredeti funkció visszaállítása.
  • Mivel a medenceöv szoros kapcsolatban áll a törzs izmaival, elengedhetetlen az alsó háti szakasz erősítése, mellyel a tartást is látványosan és jelentősen javíthatjuk.
  • a rendszeres torna segíthet a krónikus alsóvégtag fájdalmak enyhítésében

Akiknek ajánljuk:

  • régóta tartó mozgásbeszűkülés esetén
  • régóta tartó fájdalom fennállása esetén
  • ha jelentős az izomerő eltérés a két alsóvégtag között
  • instabilitásra hajlamos ízületek esetén
  • ha szép formás izmok elérése a cél