Pilates

Pilates

shutterstock_789673271 másolataA pilates módszer egy szellemi-testi összpontosításra épülő technika, melynek központjában a légzés és a mély izmok erősítése áll. Fő szerepben a gerincünk van, melyet minden irányban átmozgatunk majd a tartásához szükséges izomcsoportokat erősítjük. Nagyban hasonlít a gerinctréningre, viszont attól eltérő gyakorlatokat is tartalmaz. Folyamatos, áramló mozdulatokból épül fel. A gerinc vonalában történő folyamatos nyújtózással tehermentesítjük porckorongjainkat, mely során meg tudják magukat szívni vízzel és tápanyaggal. Ezáltal csökkentjük a porckorong eredetű problémát. Az izmok erősítésével elérjük azt, hogy a hétköznapi életben is hosszabb ideig bírják tartani gerincoszlopunkat, így csökken a fájdalom. Az óra 60 perces, a gyakorlatok fokozatosan vannak felépítve, egészen addig, amíg eljutsz a legnehezebb szintig. Ez a felépítés lehetővé teszi, hogy megállj azon a szinten, ami neked optimális terhelést jelent, ugyanakkor benne van a folyamatos fejlődés lehetősége is. Az órákon különböző eszközöket használunk, melyekkel szintén lehet a gyakorlatokat könnyíteni illetve nehezíteni.

Pilatest ajánljuk: -gerincproblémákkal, izületi problémákkal küzdő emberek számára -megelőzésre, gerincünk karbantartására -gyógyulás utáni állapotban a gerinc javult állapotának megőrzésére -alakformálásra

Az órát tartja, Csarkó Zita szombat 9:00